Snart är det helg....

Imorgon är det äntligen fredag!
Och då ska jag som sagt ut och äta och partaja med mina arbetskamrater.
Vi blir 21 stycken som ska gå ut tillsammans och det ska bli så himla roligt. :)
Nu var det ett tag sedan jag sist var ute så det gör att det ska bli extra kul.

Idag har mina föräldrar varit här och grattat Mye som fyller 19 år i mitten av februari.
Och på lördag kommer det fler gäster!
Anledningen till att de kommer redan nu är att Mye åker till Nordirland på söndag.
Hon ska vara där i tre veckor...
Det är med skolan hon åker dit. Hon har nämligen ett ämne som heter "Global klass" som tillval, och då får de åka iväg i tre veckor. De ska resa runt på Nordirland och samtidigt göra ett projektarbete.
Ni må tro att hon tycker att det ska bli roligt! :)

Här kommer en layout som jag gjorde till Veckans skiss förra veckan...
Den blev tyvärr inte publicerad...
Jag gillar verkligen det här kortet på mig, Emma och Adam som togs när vi var på Sardinien.
Jag kommer verkligen ihåg hur härligt det var den där kvällen när vi gick på stranden. :)
image370


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, 21 stycken som ska ut och partaja....vilken fest det blir! =) Så kul för din dotter att få komma iväg så där....Jag är MYCKET avundsjuk eftersom Irland är ett av mina önskeresmål. Förstår att du gillar det foton, härligt när det väcker minnen till liv. Den är superfin! Jag hade också skickat in men den kom inte heller med. =)

Trevlig fredagskväll imorgon med många goa skratt med arbetskompisarna!

Kram!

2008-01-24 @ 21:45:48
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Cilla

Jättefin LO! Ha en trevlig fredagkväll!
Kram

2008-01-24 @ 22:46:29
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: MissMian

vill också parta loss lite...ok jag ska på inflyttningsfest på lördag men det blir väääldigt lugnt för min del. Brorsan ska vara barnvakt och jag ska åka med Smilla på Babysim halv nio på söndag morgon! Gillar verkligen din LO! Ni ser ut att ha haft det underbart!!! Längtar efter sommar!!

2008-01-24 @ 23:34:32
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: FruGrip

Åååh så fin LO! Hoppas ni får riktigt kul i morgon kväll. Du kan väl dricka lite för mig också som bara ammar och ammar.....*ler*
Trevlig helg
Kram Cissi

2008-01-24 @ 23:55:39
URL: http://www.gripdesign.blogg.se
Postat av: Karin

Så snyggt du använt de olika papperna tillsammans!!

2008-01-25 @ 23:46:23
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Annyt

Woohooooo...
Grattis Till DTplatsen Gumman...Det gjorde vi bra o faan va kul att vi båda fick en plats!!!
Ska bli kul att jobba med dig!!
Stor Kram// Anna

2008-01-27 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0