Sneak Peek

Idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig i scraphörnan och gjorde en layout med det härliga mars-kitet hos Scrapbook Deals 4U.
Jag har verkligen längtat efter att få börja jobba med det kitet!
Men idag kan jag bara visa Sneak Peeks...
Ni får vänta ett par dagar till innan ni får se hela layouten. :)

Today when I got home from work I sat down in my scrapcorner and made a layout with the wonderful March-kit from Scrapbook Deals 4U.
I really have wanted to get started to create with that kit!
But today I can only show you some Sneak Peeks...
You have to wait a few more days before I can show you the rest of the layout. :)



Kommentarer
Postat av: Stamparina

Har asken kommit fram .. eller har jag redan frågat det? Hihi, minnet här vet du! :-/

Kram

/Carina

2009-02-27 @ 01:02:04
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0