Just nu

Igår konfirmerades min fina son Adam.
Vi hade en härlig dag med kyrka och släktingar.
Alla var nöjda med dagen.
Stort Tack till min goa mamma som hade gjort smarriga smörgåstårtor.

Right now
Yesterday my wonderful son Adam had his confirmation.
We had a great day with church and relatives.
We where all so pleased with the day.
A Big Thank You to my sweet mum that had made those yummie sandwich layer-cakes.




Och det här lyssnar jag på just nu.
And this is what I´m listen to right now.

Kommentarer
Postat av: mye

det ar laskigt att jag knappt kanner igen adam... hoppas allt var fint och att allt gick bra! hade garna fatt lite av smorgastartan. fasen sa god den ar!

2009-05-17 @ 11:31:51
Postat av: MissMian

Grattis till din fina son!!!

2009-05-17 @ 21:50:59
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Malin

Men jösses, det missade vi. Hälsa och gratta i efterskott. Vad stor och fin han är, Er son. Det går i raketfart helt klart, och ändå var det inte länge sen vi var o hälsade på. Ha en trevlig kristihimmelsfärdsdag. Varma kramar

2009-05-21 @ 06:14:27
URL: http://malinb67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0