Splash into Summer Crop

Idag startar en härlig crop på Treasured Scrapbooking.
Det kommer att vara massor med kul utmaningar, så häng med du också!

Today a great crop starts at Treasured Scrapbooking.
There is gonna be lots of fun challenges, so come in and join us you too!


Till den första utmaningen skulle man inspireras av en bild, och jag valde den här bilden:
For the first challenge you had to be inspired by a picture, and I choose this picture:



Jag valde att scrappa i storleken 8,5" x 11"...
En storlek som jag nästan aldrig använder.
Jag skrev ut fotot på min man direkt på Kraft cardstocken.
Och så här blev det...

I choose to scrap in the size 8,5" x 11"...
A size I almost never use.
I printed out the photo of my husband direct on the Kraft cardstock.
And this is how it turned out...



Kommentarer
Postat av: monica

Men så snygg!!! Annorlunda och så snyggt med fotot!



2010-06-13 @ 13:42:01
URL: http://leamonskapar.blogspot.com
Postat av: Eivor/Ejja

Det blev riktigt häftigt!! Snygg LO!



Kram från mig,

Eivor/Ejja

2010-06-13 @ 22:01:06
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0